Svédmasszázs tanfolyam I. szint (50 óra)

Budapest megye
1012 Budapest I., Logodi u. 34/b

Tanfolyam jellemzői

  • Tanfolyam óraszáma: 50
  • Képzés szintje: Tanúsítványt ad
  • Képzés előfeltétele: 8. évfolyam elvégzése után
  • Tanár: Stocker Ádám, Horváth Anna
  • Kezdés időpontja: folyamatos
  • Tanfolyami napok: kedd 17:00-21:00, csütörtök 17:00-21:00, péntek 17:00-21:00, szombat 09:00-18:00, vasárnap 09:00-18:00
  • Képzés formája: nappali, esti, hétvégi
  • Elmélet/gyakorlat aránya: 20/80 %

Iskola összesített értékelése

44 900 Ft
0 Ft
0 Ft
áraink bruttó árak

A svédmasszázs a nyugati masszázs típusok alapja. Nagyon fontos hogy ennek a masszázs típusnak sziklaszilárd alapjai legyenek mind elméleti mind gyakorlati téren egy képzésen. A Masszázs Oktatási Központban rendkívül nagy figyelmet fordítunk arra, hogy a tanfolyam keretein belül minden tudást átadhassunk, ami csak módunkban áll, mindezt egyedülálló módon. Tehát az elméleti oktatáson a legfontosabb tudni valókat, amit egy masszőrnek tudnia kell mind saját tanulandó szakmájáról mind a vendégekkel való bánásmódról. Gyakorlati képzéseken pedig minél átfogóbb, pontosabb fogásokat és technikákat, illetve szemlélet módot sajátítsanak el

Hétköznap esti (50 tanóra - 10 alkalom, 17.00-21.00-ig)

  • 2015. február 24-26. március 3-5-10-12-17-19-24-26. vizsga: április 2.

Hétköznap napközbeni (50 tanóra - 6 alkalom, 9.00-16.00-ig)

  • 2015. február 10-12-17-19-24-26. vizsga: március 5.
  • 2015. március 9-11-16-18-23-25. vizsga: április 2.

Hétvégi (50 tanóra - 2 egymást követő hétvége, péntek 17.00 - 21.00, szombat és vasárnap 9.00-18.00-ig)

  • 2015. február 13-14-15, 20-21-22. vizsga: február 27. BETELT!
  • 2015. február 27-28. március 1, március 6-7-8. vizsga: március 16.
  • 2015. március 20-21-22, 27-28-29.  vizsga: április 2.

A Svédmasszázs segít a sportolás közben szerzett húzódások, zúzódások, ficamok kezelésében, a fizikai munka során megterhelt izmok, végtagok lazításában. Hatékony a szellemi és más ülőmunka végzésekor kialakuló derék- és hátfájás megelőzésében, a kialakult panaszok megszüntetésében, vagy a munkahelyi és magánéleti stressz oldásában. Masszázs után növekszik az izomzat teljesítőképessége, az elvégzett izommunka gyorsabbá és kitartóbbá válik.

A vérkeringés fokozásával felgyorsul a különféle lerakódások felszívódása, csökken a lerakódott zsír mennyisége. Lassítja a bőr öregedését illetve rugalmassá teszi azt. Rendszeres masszázs után az izomzat teljesítőképessége akár 30%-al is megnövekedhet. Sportolás előtt és után a fáradtságérzet leküzdésére, izomláz csökkentésére, esetlegesen mozgásszegény életmód tüneteinek csökkentésére, betegségek utáni rehabilitációs idő lerövidítésére ajánlott.

Bizonyos mértékig pótolja, illetve kiegészíti az aktív mozgást. Elősegíti a mozgásfunkciók helyes működését és az esetleges betegségek gyógyulását. Csökkenti a fájdalmakat (pl. stresszes fejfájást), felgyorsítja a sérülések utáni felépülést, megakadályozza a nem használt izmok sorvadását, enyhíti az álmatlanságot, fokozza az éberséget, de mindenekelőtt elősegíti a relaxációt és csökkenti a stressz hatását. Ez a masszázs az egész testre kiterjed így a képzés során mindenki elsajátítja, a teljes test masszázsát mely tartalmazza az alsó és felső végtagok, hát, has, mellkas és arc kezelését.