Inbound Marketing Akadémia - IMA Online

Budapest megye
1052 Budapest V., Gerloczy u. 7.

Tanfolyam jellemzői

  • Képzés szintje:
  • Képzés előfeltétele: Egyéb tanúsítvány, ismeret
  • Tanár: Damjanovich Nebojsa, Geiger Tamás, Pásztor Krisztina, Lévai Richárd
  • Kezdés időpontja: folyamatos
  • Tanfolyami napok:
  • Képzés formája: távoktatás, e-learning, online

Iskola összesített értékelése

152 400 Ft
0 Ft
0 Ft
214 617 Ft
áraink bruttó árak

Professzionális távoktatás azoknak, akik nem tudnak több napos tanfolyamokon részt venni, de megismernék az inbound, a CRM és a revenue marketing haladó szintjeit.

4 online marketing rocksztár előadó, 25 videó, több mint 25 óra előadás, több mint 30 oktatási segédlet profi távoktatási portálon

Miért fontos az inbound marketing?

2006 óta az outbound marketing, azaz hagyományos reklám megoldások, egyre inkább hatástalanok a lead generálásban. Ehhez képest az inbound marketing a minőségi és edukatív tartalmak publikálására fókuszál (sales centrikus content marketing), melyet az emberek egyébként is keresnek az interneten. Ilyen tartalmakkal szerezhetjük meg és tarthatjuk fent az emberek figyelmét és érdeklődését, egyben a bizalmat is építve, aminek eredményképpen tőlünk fognak vásárolni.

Kinek való ez az online tanfolyam?

  • Azok a tapasztalt B2B és B2C online marketingesek a legideálisabb jelöltek, akik nyitottak a haladó marketing technikák iránt
  • Kisvállalkozóknak, akik a saját maguk végzik cégük marketingjét, haladó online marketing technikákat igényelnek, melyekkel magasabb eredményeket tudnak elérni
  • Marketing tanácsadóknak, akik újabb technikákkal szeretnék bővíteni szolgáltatásaikat
  • Marketing automatizálás bevezetése előtt állóknak
  • Content marketingeseknek, hogy teljes képet kapjanak az inbound marketingről
  • CRM értékesítőknek, hogy tisztában legyenek azzal, mit csinálnak a marketingesek a sales lead átadása előtt :-)

"Korábban már próbálgattam az inbound marketing elemeket, de ez a képzés döbbentett rá, hogy rohadtul nem elég, hogy csak egyes elemeket próbálgatsz, mert ha ezt az egész inbound marketing folyamatot nem viszed végig, akkor nem történik semmi." - Mozsik Tibor, Invitel

Mik a távoktatás előnyei?

  • Hatalmas összeget megtakaríthatsz, hisz sem az utazást, sem a helyszínt, sem az étkezést nem kell fizetned a szervezőnek és nem kell egy egész (vagy több) napot a képzésen töltened
  • A képzésed nincs dátumhoz kötve, akkor tanulsz, amikor akarsz, akár fél éved van az anyagok elsajátítására
  • A képzésed nincs helyhez kötve, ezért nem kell a helyszínre utaznod
  • A képzési anyagokat bármikor letöltheted, többször is megnézheted (PC-n, táblagépen vagy akár mobilon), elolvashatod, visszahallgathatod azért, hogy a tanulás könnyebb legyen
  • A képzésen nincs olyan étel és ital, amit nem szeretsz :-)

Mit kapok az online tanfolyam árában?

10 modult, különböző oktatási segédletekkel, ami rendelkezésedre fog állni 6 hónapon át. A modulok egy professzionális távoktatási rendszerben vannak elhelyezve és a következő megtekinthető és letölthető elemekből állnak:

  • Előadás/prezentáció videója (videó)
  • Az előadás hang anyaga (.m4a audió)
  • Az előadás prezentációja (PDF)
  • Az előadással kapcsolatos segédletek (különböző formátumokban)
  • Az online tanfolyam fóruma, ahol kérdezhetsz
  • Online konzultáció, mind a 4 előadóval: Skype vagy más chat a képzés alatt
  • Ingyenes online vizsga lehetőség (az online vizsga nem kötelező)
  • A képzés távoktatási portálja 6 hónapig lesz elérhető a megrendeléstől kezdve

"Hasznos volt számomra a képzés, és mint cégvezető azt látom, hogy ennek a tudásnak a kollégáim fejében is mindenképpen benne kellene lennie." - Réti Péter, Gulliver

Mennyibe kerül az IMA online?

  • 2016-ig az offline Inbound Marketing Akadémia 10 napos tanfolyam volt, aminek a listaára 350.000 Ft + ÁFA volt egy résztvevőnek. Ez tartalmazta a délelőtti előadásokat, délutáni gyakorlatokat, mindezt egy 4 csillagos szállodában italokkal és ebéddel együtt.
  • Az IMA online távoktatás listaára 149.000 Ft + ÁFA

Az Inbound Marketing Akadémia Online rocksztár előadói

Damjanovich Nebojsa, online marketing szakértő

Az Adplanky alapítója, inbound marketing tanácsadó és Senpai Consulting tulajdonosa. Korábban a Grey Budapest Digital Marketing Strategist pozícióját töltötte be, előtte pedig a Vatera marketing igazgatója volt.  Nebojsa az utóbbi években több közép- és nagyvállalatnál inbound marketing és marketing automatizálási projektekben vett részt.

Pásztor Krisztina, digitális kommunikációs szakértő

Közgazdász, másoddiplomáját online marketingből szerezte. Több mint 10 éve foglalkozik marketingkommunikációval. Szakterülete a tartalommarketing és az inbound marketing. Dolgozott nagyvállalati és kisvállalati közegben, itthon és Ázsiában. Jelenleg független tanácsadóként tevékenykedik. Elsősorban közép- és nagyvállalatok content stratégiájáért felel, és több startup projekt content marketing tanácsadója.

Geiger Tamás, JabJab Online Marketing, PPC és analitikai specialista

Tamás mérnök informatikusként végzett szoftvertechnológia szakon, számos weboldal és webáruház életében részt vett már rövidebb-hosszabb ideig.
Google Analytics-el 2007 óta foglalkozik, PPC kampányokat 2008 óta kezel. Szenvedélyes Google Tag Manager felhasználóként igyekszik a mindennapi munkában ötvözni programozói tapasztalatait a marketing ismeretekkel, hogy a mérések és konverziók egy weboldal életében üzleti döntéseket alapozzanak meg.

Lévai Richárd, RG Stúdió, közösségi marketing specialista

A Közösségi kalandozások 20 magyar marketing sikersztori a Facebookon című könyv szerzője. Szakmai konferenciák és tréningek rendszeres előadója, az RG Stúdió marketing vezetője és egyik tulajdonosa. Cége referenciái között olyanok is megtalálhatóak, mint a Robert Bosch, a CEWE Fotókönyv, a Piatnik, az OLX.hu, vagy a Telenor. Kozossegikalandozasok.hu blogja már öt éve biztosítja a naprakész információkat azoknak, akik bevételt szeretnének a közösségi médiából. Közösségi konditerem tréning sorozatán pedig a cégek marketingesei mellett számos online marketing ügynökség munkatársai megfordultak már, hogy bővítsék szaktudásukat.

A tanfolyam díja: 149.000 Ft+ÁFA

A TANFOLYAM TEMATIKÁJA

1. modul: Bevezetés az inbound marketingbe
Mi az inbound marketing és miért fontos? Mi a kapcsolat a content marketinggel, SEO-val, közösségi médiával vagy a CRM marketinggel? Mi a különbség a branded és sales fókuszú content között?

2. modul: Keresőoptimalizálás és PPC technikák
Mik a tévhitek és hogyan kell csinálni on-site és off-site SEO-t? Mik a legfrissebb Google változtatások az algoritmusban és a találati oldalon és ez miért fontos a vállalkozásodnak?

3. modul: Social marketing automatizálása
Hol és hogyan érdemes jelen lenni egy cégnek a közösségi médiában? Milyen stratégiák hozhatnak magasabb üzleti eredményeket? Hogyan működik a social marketing automatizálás?

4. modul: Marketing csali az inbound marketingben
Hogyan tervezz marketing csalit? Milyen eszközökre lesz szükséged kis és nagy cég esetében? Mik a csali ötletforrások? Miért fontos a buyer persona és a vásárlási ciklus a csali létrehozása során?

5. modul: A hatékony landing oldal készítése
Milyen megoldások léteznek és kinek milyen megoldás a megfelelő? Miért fontos a mobil landing külön szerkesztése? Hogyan teszteld a landing oldalakat? Mik a best practice technikák?

6. modul: Calls To Action (CTAs) és a “köszönő oldal”
Mi a CTA és miért fontos? Hogyan kell készíteni/készíttetni és mire kell odafigyelni? Hogyan alakítsd buyer persona-ra és vásárlási ciklusra a CTA-t? Hogyan teszteld és optimalizáld a CTA-t?

7. modul: Leadek gondozása (nurturing)
Értékes leadeket ne küldj azonnal a sales-re! A leadeket gondozni kell és csak akkor továbbítani, amikor elérték a lead scoring (pontozás) megfelelő szintjét. Hogyan? Miért? Mikor? Mivel? stb.

8. modul: Viselkedés alapú email marketing
Mi a viselkedés alapú email marketing és miért ez a leghatékonyabb marketing eszközök egyike? Hogyan kell csinálni? Milyen szoftverekkel lehetséges, mi mennyibe kerül és hogyan üzemeltethető?

9. modul: Lead management analitikája és A/B tesztelés
Miért más a lead management analitika a Google Analytics számoktól? Hogyan kell és mivel mérni? Mi az A/B teszt, hogyan kell használni email, weboldal és landing oldal esetében?

10. modul: Inbound marketing kampány menedzsment
Mi az inbound marketing kampány "blueprint-je", avagy a folyamatok leírása az elejétől a végéig, kis és nagy vállalatok esetében, sok példával. "Inbound marketing megvilágosodás"

Az Inbound Marketing Akadémia távoktatási rendszere a MOODLE.ORG

"IMA az online marketing képzések Mercédesze!" - Hekli Andrea, Aegon

A tanfolyam díja: 149.000 Ft+ÁFA